tisdag 16 oktober 2012

ÄNDRINGAR

Här ska det bli lite ändringar så fort jag orkar och får lite tid över.
Bloggen kommer alltså att ändras lite, vissa inlägg försvinner förmodligen och nya kommer till.

Har ett litet lager av olika saker jag gjort som ska säljas.
Information och bilder om det kommer senare.

Har ändrat lite kläder och ska göra det sista nu ikväll åt en kund.
Kan ju inte säga nej till kunder jag haft i drygt 15 år utan det är bara att köra på när kroppen orkar.

Jag har en hobbyverksamhet som jag kallar för "Lilla Hobbyhuset"
Där finns det en mängd saker som jag gjort själv.

Där finns Barbiekläder, Dockkläder till Skrållan och Babyborn.
Det finns också miniatyrer i skala 1:12.
Samt fler olika saker jag gjort.

Jag vill inte ha några "fantasipriser" på mina varor. Jag har ingen lokalhyra utan har verksamhet och lager hemma i vår villa, därför kan jag hålla låga priser.

Jag har alltså sysslat med sömnad och försäljning av tyger i drygt 15 år. När kroppen inte orkade längre beslutade jag mig för att sluta med brudklänningar och balklänningar och bara göra små ändringar på kläder till mina stadigvarande kunder i stället.
Jag avregistrerade mitt företag och idag är det bara en hobbyverksamhet när kroppen klarar av att jobba.

Välkomna åter att titta in på min blogg för "senaste nytt".

//Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar