fredag 20 januari 2012

Listor

Nu har jag skrivit ner en hel lista med saker jag hoppas hitta på Clas Olsson och Panduro i morgon.
Det är så mycket jag vill ha. Mer lera är ju alltid bra att ha.


Nu återstår bara att skriva listan till det som ska inhandlas på Citygross också i morgon.
Det är det värsta jag vet att åka och handla mat.
Tänk om de butiker jag tycker om låg under samma tak, men icke då. Citygross ligger närmst. Panduro och Clas Olsson på andra sidan stan. 

Just nu har jag fullt i huvudet på saker jag vill göra. Allting ploppade upp i skallen i natt när jag inte kunde sova.

Ska ha en större vävram så jag kan väva lite bredare och längre mattor. De jag gjort var bara prover.

Funderar på om jag ska försöka virka lite små dukar eller överkast. Det får ta den tid det tar för jag kan inte arbeta så intensivt med varje sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar