måndag 11 mars 2013

Arg och sur


Idag är jag verkligen arg och sur.
Jag har all rätt i världen att vara det faktiskt.
När jag tänker tillbaka på allt som varit under alla år så är det inte konstigt att jag har reagerat så här nu.

Men, nu får det vara nog med det.
Från och med nu är det jag som bestämmer.
Kanske låter konstigt men jag bestämmer över vad jag själv vill och inte vill.

Jag finner mig inte i vad som helst. Vissa saker kan jag kompromissa om och ge mig, men inte i allt.
Har nog varit lite för snäll hela livet hittills, men som sagt nu är det stopp på det.

YES!!! Nu är jag starkare och nu är det jag som bestämmer.

1 kommentar:

  1. Det är inte lätt att alltid framhäva sig själv och vara bestämd och tänka på sitt eget bästa, man tror att andra är lika snälla som en själv, men ibland får man sätta ner foten och se till sitt eget bästa. Hoppas detta blir ett bra år för dig! Hannah

    SvaraRadera