söndag 17 mars 2013

MAXIMAL OTUR


Nu har jag tränat lite och det har gått riktigt bra. 
Blir bättre för varje dag som går.
Har varit riktigt stolt när jag lyckats med att gå ganska snabbt upp i branta backen utanför oss.

Men så kom då "olyckan"
Jag var ute med Nikita och vi hade gått halva backen upp och sen vände hon och skulle dra hem igen vilket gjorde att jag ramlade för jag orkade inte hålla emot henne. Jag släppte aldrig kopplet, varför vet jag inte. Hon blev tydligen rädd när jag ramlade så hon drog i kopplet allt vad hon orkade så hon drog med mig också på rullgruset som är i hela backen.

Båda knäna sönderskrapade, men det vänstra mer än det högra.
Vänster armbåge och vänster handled och knogar också sönderskrapade. Till råga på allt så gjorde jag tydligen en sträckning på vänster sida vid bröstkorgen. 

Så nu får jag väl ta det lugnt igen och sen ska jag inte gå i backen med rullgruset förrän det är sopat där. Vill inte riskera att ramla en gång till.

Just nu är jag bara arg på mig själv som gav mig upp i backen och inte tänkte på rullgruset som ligger där =(

Tur i oturen att jag inte bröt mig den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar