fredag 26 april 2013

Trötter



Igår  var jag (som alla torsdagar) i vår lokal och träffade de andra som älskar miniatyrer precis som jag. Det är så härligt att komma dit varje torsdag och träffa de andra och snacka lite och givetvis fika. Fika är ett måste när vi träffas!?
Började sy på en blå och vitprickig klänning men kunde inte göra den färdig eftersom jag hade missat att ta med det vita tyget som skulle vara till krage och ärmuppslag. Det blir att försöka göra klart här hemma innan nästa torsdag.
Kroppen är "bäng" idag. Värken är heltokig. Inga av de värktabletter jag har låter den hemska smärtan lindras. Har tagit flera starka mediciner så jag nästan är snurrig,  men inte hjälpte det.

Nu ska jag försöka lägga mig och sova för i morgon är jag rädd för att det blir en jobbig dag. 
Min mans syskon med resp samt min svärmor kommer hit för att fira min man som fyller 60 år.
Det återstår att se om jag orkar med att umgås med alla i morgon om kroppen ska fortsätta att värka så här. Om jag inte klarar det så smyger jag en trappa ner och lägger mig där med öronproppar så det blir tyst i mitt huvud.

It´s my life 
See you 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar