fredag 31 maj 2013

Länge sen sist

Nu är det länge sen jag skrev här.
Har legat på sjukhuset igen och har varit hemma lite mer än 1 vecka nu.
Har lite långtråkigt men jag orkar inte göra så mkt än, men det blir bättre för varje dag som går.

Har försökt göra lite små kläder i miniatyr.
Börjat virka på en liten dopklänning också.
Det går sakta och jag måste ta igen mig med jämna mellanrum men så trist det vore om jag inte kunde göra nånting.

Jag har en mängd ideér i skallen men kroppen vill inte göra allt som jag vill så jag tar det lilla lugna och tar en dag i taget. Orkar jag inget ena dagen så kanske det går bättre nästa dag.

Ska snart släppa ut vovsingen så hon får kissa, orkar fortfarande inte gå med henne utan jag släpper ut henne på gräsmattan och hon har jättebråttom tillbaka till mig när hon har kissat. Hon är tydligen rädd att jag ska försvinna igen.

See you.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar