måndag 23 januari 2012

Okända fenomen

Idag mår jag inget vidare bra.
Hade tänkt mig att fortsätta med lapptäcket jag gör i miniatyr, men mina händer bara skakar när jag försöker koncentrera mig och hålla i de där små bitarna för att sy ihop för hand.
La allt åt sidan och tänkte att jag kanske kunde göra något annat som jag har på gång.
Men nej, hjärnan arbetar på högvarv men kroppen är totalt avslappnad.
Om det känns så här att vara full (full av alkoholhaltiga drycker) då vill jag inte vara det.

Känns allmänt konstigt men det är en liten biverkning av mina värktabletter. Svårt innan man har kommit på vilka tider som passar mig bäst att ta denna medicin, hela tiden får jag prova mig fram.

Nu ska jag iaf ta det lugnt resten av dagen och inte pressa kroppen mer.
Blir bara så besviken när jag inte kan göra det jag vill.

Just nu känns det som jag har vänt på dygnet, sova på dagen och vara vaken på natten. Men det är ju egentligen inte det jag vill. Varför ska jag vara vaken på natten när alla här hemma sover?
Låter som vi är jättemånga i huset, men det är bara hunden, katten, jag och min man.

Nej som sagt nu ska jag ta det lugnt resten av dagen. Middagsmaten är enkel idag som tur är.

Kl 21.00 ska jag se "Det okända" ett av mina många favoritprogram.
I det här huset händer det alltid ngt. Men alla känner inte av det, men jag gör det.
Har haft ett medium här för några år sen och hon kände direkt att det var ngt här. Hon undersökte visserligen bara 2 plan men det räckte för henne. I det nedersta planet satt min man och en till och hade jätteroligt för de trodde inte alls på det här.
Men jag är den som tror och är den som känner så jag struntar i vad andra tycker och tänker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar