torsdag 26 januari 2012

TILL SALU

Här är en del av mitt tygförråd som jag har kvar sen jag hade mitt företag.
Lite rörigt just nu men jag har inte orkat engagera mig i det här förrän nu.
Tar lite tid att få ordning på allt.
Sen har jag ett syrum i källaren som är ännu rörigare och där finns det lite mer tyger, band, spets, garn mm mm.

Det finns gardintyger, trikåtyger och lite bomullstyger som passar till vuxna och en del till barn också.
När jag köpte in tygerna försökte jag köpa sånt som i stort sett aldrig blir omodernt. Men visst finns det väl även såna tyger som absolut inte är på modet just nu, men det är nog mest bland gardintygerna.

Det mesta av tygerna ska jag sälja för inköpspris + moms.
Men när det blir det vet jag inte.

Är det nån som är intresserad så hör av er till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar