söndag 3 februari 2013

Söndag


Idag är det alltså söndag.
Ibland är jag helt borta och vet inte vilken veckodag det är.

Igår kom min älskade son och My hit. De hade en STOR bukett tulpaner i blandade färger med sig. Eddie var hos en kompis och Jenny var hemma och vårdade sin förkylning.
Tessan kom också hit efter avslutat arbete i butiken.
Hon hade tårta med sig som hade blivit kvar från Thomas jobb.
Vi satt i vardagsrummet och tände en brasa i spisen. Jättemysig att sitta där. 
Thomas slutade sitt jobb vid fyra och då kom han också hit och vi fikade igen =)
Middagen igår bestod av varsin Pizza. Det var riktigt gott eftersom vi inte ätit det på flera månader.

Vågen idag visade på 45,9 kg. YES!!!!!! Det går framåt men det är långt kvar än.

En gång i veckan ska jag väga mig och förhoppningsvis ändras dagens siffror nästa söndag.

Nu ska jag försöka mig på lite miniatyrer.

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar