söndag 7 juli 2013

SEMESTER!!!!!

Ja, då har semestern infunnit sig hos oss.
Ska bli skönt att inte ha några bestämda tider att passa utan man kan ta dagen precis som den kommer.
Hoppas på fint väder, det behöver inte vara så varmt bara det inte regnar var och varannan dag.

I år ska jag ägna semestern åt mitt största intresse, nämligen miniatyrer i skala 1:12, perfekt att sitta med eftersom det inte frestar på axlar, nacke och rygg.

Jag är ingen "älskare" av att vara ute med båten, så då passar det ju att jag sitter med mitt intresse. Måste testa Nikitas flytväst så den inte är trasig. Även en hund ska ha flytväst på sjön anser jag.

Ska snart ge mig ut och rasta hundar. Är hundvakt åt sonens hund idag och i morgon. Han heter Helge och är en riktig go liten vovve som ligger just nu vid mina fötter och sover.
Nikita ligger vid ytterdörren och väntar på husse som klipper gräset. Sen ska vi gå ut och gå en sväng alla fyra.

Ja då är snart den här helgen slut och jag nästan likaså. Massor av tvätt som ska fixas, blommor att sköta om osv osv. Men men lika bra att fixa allt nu och så får jag lata mig sen.


Kramizar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar